Voor de zekerheid....


We voeren de innigste gesprekken
maar elkaar begrijpen
doen we nog niet
Je bent nog te klein
en die wereld is een groot wonder
Met elke stap
begin je een nieuwe ontdekkingsreis
Al die prikkels
je stapt van wonder tot wonder
Ik herleef al die wonderen
samen met jou
De waardering
voor het leven
Ik leer ik het van jou
Het is jij
die me terugbrengt
tot zijn essentie
De geheimen die je deelt
in die versleutelde taal
De taal
die de waarheid spreekt
Een taal
die wij niet langer begrijpen
We zijn bevlekt
door het leven
Leven volgens standaarden
van anderen
We lopen niet langer
van wonder tot wonder
Hebben verloren
wat jij nog hebt
Ik wou
dat ik je behoeden kon
Je daar kon houden
waar alles nog een wonder is
Jij in jouw wereld
Ik in de mijne
Samen
met die innigste gesprekken
Het is jij
die me bij de hand neemt

Die me al die geheimen vertelt
van het leven
Ik loop met jou
zo lang ik nog kan
Als je dan toch
onze woorden leert
Weet…..
Ik hou van jou…..


© Teyfik Cosgun

Image : Sandeep Pranoy


Reacties

Populaire posts