Ik wou dat ik het je kon laten zien....


Ik wou dat ik je kon laten zien
wat in mij leeft
Wou dat ik je kon laten voelen
wat ik voel

Wou dat ik je mijn kleur rood
kon laten zien
Dat je kon zien hoe rood
het rood kan zijn

Hoe het rode leeft
in die wereld van mij
Een rode lijn
die je daar kunt zien

Hoe rood
de kleur van de liefde is
maar ook dat van ons bloed

Hoe het rode vloeit
als we bloeden door het leven

Wou dat ik je kon vertellen
over de geheime relatie
tussen de twee

Over de liefde
Het vloeien
en het bloeden

Ik wou dat je kon laten horen
wat ik hoor

Wat ik hoor
als de vogels zingen

Hoe die mooiste liederen
zich verschuilen in het ruis

Niemand hoort ze meer
in die drukte van het leven zelf
Wou dat ik je dat geven kon

Wou dat ik je die dingen kon laten zien
Die dingen kon laten voelen
Je ze laten horen

Al die dingen
die om je heen leven
maar die je niet ziet

Wou dat ik je die dingen
die in mijn wereld leven
kon laten beleven

Dingen die je met alleen
het delen van woorden
niet zult begrijpen……

© Teyfik Cosgun

Image : Marianne Charlotte Mylonas-Svikovsky – Circle Foundation f…


Reacties

Populaire posts