Het draait daar allemaal om jou......


In mijn eigen wereld
heb ik meer dan duizend ogen

Meer dan duizend ogen
die allen gericht zijn op jou

Ik ben de wereld zelf
die jou daar draagt

Ben het stof wat opstuift
na je treden

Ben die aarde zelf
waarop je loopt

Ik leef als de wind
die je haren doen golven

Het is ik die ze doet golven
en ook ik die ervan geniet

Ben de zon
die jouw aanwezigheid verlicht

Ben de zon in mijn wereld
die daar slechts schijnt
omdat jij er bent

Ik ben al die bloemen
die jou na staren

Bloemen
die alleen daar het verraad plegen
op hun eigen zon

Ik leef daar in het gras
die jou opvangt
als je voor even liggen gaat

Ik leef daar in het gras
maar ook in die sterren
die je al liggend aanschouwt

In mijn wereld
kijk in naar jou
met meer dan duizend ogen

Ook al is het dan mijn wereld
Het draait daar allemaal
om jou…… 

© Teyfik Cosgun

Image : unknown


Reacties

Populaire posts