Een vertedering voor mijn ziel.....


Jij bent een vertedering
voor mijn ziel

Bent het medicijn
tegen het leven zelf

Bent dat
wat betekenis geeft
aan al dat
wat eigenlijk
geen betekenis heeft

Het is jij
die de kleuren draagt
waarover de bloemen spreken

Het is jij
die de geuren draagt
die zij hoopten te delen

Die als een zon schijnt
in het oord
waar mijn schaduwen zelf
geboren worden

Die daar schijnt
als de zon zelf

Die schijnt
als de liefde zelf
in een wereld
van liefdeloosheid

Het is jij
die mijn leven
zijn betekenis geeft

Die betekenisloosheid
betekenis geeft

Die de liefde is

Die de vrede is
in mijn eigen schaduw

Die daar aanwezig is
als het licht
waarin mijn schaduw
berusten kan…..

© Teyfik Cosgun

Image : Our Love will Light the Night" Adrian Borda - Artwork on USEUM

Reacties

Populaire posts