Mijn zoetste geheim......


Je bent het zoetste geheim
wat als een vuur in mij brand

Als een vuur van verlangen
wat ik zelf levend hou

Wat ik stiekem voed
in het donkerste van mijn ziel

Het onuitgesprokene
wat mijn ziel beheerst

Wat alleen daar leeft
in een wereld
die niet weet wat leeft

Niemand weet
wat ik daar levend hou

Wat ik daar voed
met mijn verlangen

Zelfs jij niet
Het verlangde zelf niet

Het verlangde
die niet weet
wat voor een vuur
ze in mij het leven geeft

Die niet weet
dat ze in mijn geheimen leeft

Niet weet
dat zij het zoetste is
wat ik beleef

Dat ik haar stiekem voed
Levend hou
door het verlangen in mij

Wie weet
dat ze het ooit ontrafelen zal

Erachter komen zal
in welke geheimen
ze allemaal leeft

Wie weet
dat ze het ooit weten zal

Weten zal
dat zij de liefde is
die ik in mijn stiltes beleef…….

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts