Laat niemand je dromen nemen mijn kleine......


Laat je dromen niet los mijn kleine
Leef je leven zoals jij het wil
Hou vast aan die luchtkastelen
Laat niemand ze je ontnemen
zoals ze ooit bij mij deden

Geloof in je eigen sprookje
In die dromen
waarin alles kan

Het leven is mooi mijn kleine
Het verstopt je sprookjes tijdelijk
Ze wachten ergens op je pad
Wachten op jou
om zelf het leven te krijgen

Velen vergeten het mijn kleine
Ze vergeten hun eigen dromen

Vergeten die vele sprookjes
die ze zelf het leven gaven
Het zijn de verwelkte bloemen
die ze treffen onderweg

Hou vast aan je dromen mijn kleine
Laat niemand ze verstoren

Blijf geloven in die morgen
waarin je sprookje leven zal
Geloof in die dag die komen zal

De dag waarop je luchtkastelen
niet langer aan je hemel zullen leven
De dag waarop je je eigen sprookjes
aan je voeten zult zien bloeien

Je uiteindelijk
de sprookjes beleven zult
die je onderweg zelf het leven gaf

Heb vertrouwen mijn kleine
Vertrouwen in jezelf
en al je mooie dromen

Heb vertrouwen in die morgen
die ooit komen zal

Die sprookjes
ze wachten op jou mijn kleine
Heb vertrouwen 

Laat niemand je dromen ontnemen
zoals ze bij mij deden mijn kleine
Leef die sprookjes
die ik niet beleven kon…….

© Teyfik Cosgun

Image : African Dream by Abdelwahab Nour




Reacties

Populaire posts