Jij leeft tussen de regels door.....


Jij leeft tussen de regels door
Bent altijd aanwezig
zonder dat iemand het weet

Jij bent de zomer
waarover ik soms spreek

Die zomer
die ik proeven kan
door al die sneeuw heen

Jij bent het lied
wat ik hoor
terwijl niemand zingt

Het lied
waarvan ik de toon was
en jij zijn tekst

Een klaagzang
die alleen ik horen kan

Op maat gemaakt
Speciaal voor hij
die niets anders horen wil

Die alleen het lied horen wil
wat zijn hart
in het geheim zingt

Jij bent de plek waar mijn zon
iedere avond ten onder gaat

Jij bent de avonden
die ik alleen beleef

Maar zo ook
ben jij die koude nachten
die wachten

Die nachten
die ik zo vrees

Maar telkens weer
als ik mijn wanhoop nader

Gevangen
in mijn eigen schaduw
met mezelf vecht

Telkens weer
als ik het gevecht verlies
van mijn eigen schaduw
Dan sta jij er weer

Sta jij er weer
Telkens weer

Zie ik je weer opkomen
Je herboren worden
in die zonsopkomst
Het zijn jouw stralen
waar ik mijn wonden mee was

Het is jij
die mij daar hoop geeft
De hoop
om door te gaan

Om door te vechten voor iets
wat er voor even was
maar er niet mocht zijn

Wie weet een vrucht
die geplukt wordt voor zijn tijd

Een liefde
die voor altijd jong blijft
Voor altijd
mooi zal blijven

Wie weet ooit
zijn weg terug vinden zal
Zijn weg
terug naar mij

Terug naar daar
waar ik nog altijd wacht

Terugkeren zal
om die zomer het leven te geven
waarover ik soms sprak

Om daar
weer samen met mij
het lied te zingen
wat niemand kent

Wat niemand kent
behalve wij twee

Het lied
waarvan ik de toon was
en jij zijn tekst……….

© Teyfik Cosgun

Image :
Love Missing Shayari – New Shayari World!



Reacties

Populaire posts