Hier vrij bij mij.....


Rust voor even je zorgen
Hier op mijn schouder
sterke vrouw

Leg voor even
die handschoen neer
Je gevecht
met de hele wereld

Ontwapen jezelf
voor even
Er is niemand
die je hier bedreigt

Al dat
wat je hier ziet
heeft je lief
Iets wat liefde heet

Leg die wapens weg
het is veilig hier
Veilig hier bij mij

Rust voor even
hier bij mij
Leef voor even in vrede
Terwijl je
op mijn schouder rust

Voor even
vrij van zorgen
Vrij hier bij mij

Ik houdt de wacht wel
terwijl jij rusten kan

Voor even slapen kunt
hier op mijn schouder
vlak bij mij

Zal je beschermen
tegen die boze wereld

Een wereld
die morgen
wel weer wacht

Terwijl jij
voor even rust
De wacht houdt
door het staren naar jou

Je voor even
vrij van zorgen zie
Vrij
Hier veilig bij mij…..

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts