Het is jij.....


Ook al
geeft de zon het licht
Het licht
wat de wereld verlicht

Het is jij
die voor mij
de warmte geeft
Het leven in mij
het leven geeft

Ook al
maakt de wereld
constant lawaai
Geluid
wat ik niet verdragen kan
Geluid
wat me angstig maakt

Het is jij dan
die er muziek van maakt
Muziek
Waar we samen op dansen
Samen
dansen tot laat in de nacht
in diezelfde wereld vol ruis

Ook al
toont de wereld me
Het vele leed
wat elders leeft

Vertrapte dromen
De vele oorlogen
Soms als ik gebukt ga
onder al die beelden

Op die momenten
dan houdt je me stevig vast
Spreekt je vol geloof
de woorden
dat er altijd hoop is
Dat hoop leeft
Liefde uiteindelijk
altijd wint

De liefde uiteindelijk
altijd winnen zal met de tijd

De woorden spreekt
waar ik voor even
de rust in vindt
Mijn geest berusten kan

Jij bent het mooiste
waar de hoop
wat leeft in mij
op uitkijken kan……. 

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts