Vergeef me......


Het is me niet gelukt
vergeef me

Je verzamelde
ooit dromen

Leefde in fantasieën
je was nog maar een kind

Het geluk
destijds
was ver te zoeken

Je greep die dromen
de fantasieën
immers
meer had je niet

Je leefde daar
waar het onmogelijke
mogelijk was

Een wereld vol hoop

Een kleine wereld
een wereld
wat leefde in je hoofd

Een wereld vol brood
voor een betere morgen

Hoop wat daar leefde
in een hopeloze wereld

Het leefde daar
daar in het hoofdje
van het jongetje

Ik deed je ooit een belofte

Vanuit een spiegel
sprak ik tot je

Beloofde je daar
dat later
alles anders zou zijn

Je zou vrij zijn
geliefd zijn

Je zou
al die dingen doen
al die dingen hebben
die je als kind niet had

Het leven
zou je toelachen

Het leven wat snauwde
snauwde als het je zag

Ik heb gestreden
gevochten

Gevochten
voor die dromen

Ik heb ze gezocht
in het leven

Gezocht
om je dat beetje te geven
maar gevonden
heb ik ze niet

Het spijt me

Het spijt me echt
mijn kind

Dromen
blijven dromen

Ik zal ze blijven dromen
dromen
namens jou

Dromen
ook al is het kind in mij
dat jongetje
tot wie ik ooit sprak
al lang gestorven……

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts