Ooit waren we twee in één.....



Ooit
waren we twee in één
zo hecht
als dag en nacht

Twee zielen in één
waarin geen ik meer was
De één niet leven kan
zonder de ander

Als jij de regen was
als het verdriet je trof
was ik de wolk die brak
Als jij daar
met die tranen viel
dan viel ik mee

Als jij de zomer was
was het ik die bloeide
Ik die groeide
mijn kleuren kreeg
in jouw geluk

Hoe breekt
zoiets moois
Scheidt de dag zich
van zijn nacht

Veranderd één
in twee
in één seconde

Jij die ging
mijn hart ging mee

Ik die bleef
toekeek
op liefde
die stap voor stap ging

Ik leef sindsdien
met de herinneringen samen
die trouw bleven
sinds je gaan

Toen het ik
nog jij en ik
in één was
Jij de zon
die mijn zomer was

Herinneringen
die als een film afspelen
iedere dag weer

De liefde incompleet tonen
Slechts één helft
van de twee……

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts