Ik draag de dagen zelf.....


Zelfs de dagen
draag ik tegenwoordig zelf
Draag ze zelf
naar een volgende dag

Draag de dagen
Dagen
die anders
niet vlotten willen

Ik draag die dagen zelf
boven op het leed
wat al op mijn schouders leeft

Samen op weg
naar een morgen die wacht

Stap voor stap
Met iedere dag weer
een beetje meer gewicht

Met iets meer gemis
op het gemis
wat al op mijn schouders leeft

Wederom een dag beleef
een dag
die ik zelf dragen moet
omdat die leeft
zonder jou

Niet vlotten wil
Geen stappen maakt
zonder jou

Ik draag die dagen zelf
al tijden
naar een volgende dag

Op afstand van haar
een wereld draag
waarin ze ergens zelf leeft
zonder dat ze het weet
Niet weet
dat ik haar draag

Maar wie weet
is ze er morgen weer

Keert ze terug
op een dag
die ik zelf draag

Glijdt het gemis
daar van mijn schouders
Samen met die dagen
die ik gedragen heb

De morgens die wachten
ons weer samen dragen zal

De dagen
als van ouds
te snel voorbijgaan
omdat jij weer
in die dagen leeft

Dagen waarin tijd 
zelf niet meer bestaat
Omdat we samen zijn

De dagen
ons weer samen dragen

Ons dragen
in een wereld
Waarin ik
in jouw armen
rusten kan…….

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts