Een geest die wartaal spreekt.....


Ik wordt constant beschoten
door een regen aan woorden

Wartaal
van de geest
die in mij leeft
een geest
die constant spreekt

Onbegrepen
de vele gevoelens
ze leven ergens verscholen
ergens diep
verborgen in mij

Woorden ze vallen
als regen uit de lucht
onaangekondigde emoties
ze overvallen mij

Net een storm
op een zee van woede
die onverwachts toeslaat
op een zonnige dag

Onverstaanbaar
zijn vele spreken
de harde regen

Wartaal
van de geest
die in mij spreekt

Donkere wolken
constant dat gedonder
die vele woorden
het regent op zee

Verdwaald
op die zee van woede
doorweekt door zijn regen
met een geest
die preekt
maar wartaal spreekt
leef ik alleen
met hij die spreekt

Een geest
die wel de emoties deelt
maar niet
zijn redenen geeft
wartaal spreekt
ik luister
wou dat ik hem begreep

Begrijpen kon
waarom we leven
op die zee
wij twee

Wel samen huilen kunnen
maar niet delen kunnen
waarom het stormt
op die zee…..

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts