Soms als ik je opzoek.......



Soms als ik je opzoek
weer even
van je lach geniet
verdrink ik langzaam
maar vliegt de tijd

Een lach
wat ergens in mij schuilt
schuilt
als een groots geheim

Een geheim
wat diep
ongezien in mij schatert

Iets wat ik alleen horen kan
in een wereld vol ruis

Voor even daar
bij haar
en die lach

Daar
bij jou
en je lach
herinneringen
die diep in mij rusten
rijpen
met de tijd

Ergens hoop ik
dat ook jij
een herinnering koestert
op zijn minst één
één herinnering
eentje met mij

Een herinnering
die je soms bezoekt

Bezoekt
in die wereld vol ruis

Om daar
voor even
in mijn armen te leven

Daar voor even
schittert
met je lach

Schittert
zoals je ooit deed
toen je schitterde bij mij

Schitterde
zoals alleen jij dat kan

Ergens hoop ik
dat ook jij
die zoete herinnering koestert
koestert
net als ik

Een herinnering
Waarin we elkaar ontmoeten

Jij mij bezoekt
zoals ik jou bezoek
iedere avond weer

Ik daar verdrink
in die lach
wat ergens
verscholen schatert
diep in mijn geest

Een lach
die ik nooit vergeet

Ik hoop stiekem
dat ook jij
mij niet vergeet

Ook ik
in jou voortleef
zoals jij leeft
in mij 

Dat ook jij
mij soms zoekt 
in die oude herinneringen
die ook ik
geregeld bezoek

Daar
iedere avond jou bezoek
om voor even
te verdrinken
in je lach….

© Teyfik Cosgun



Reacties

Populaire posts