Ik mis je handen in mijn handen.....


Ik mis je handen in mijn handen
Vraag me geregeld af
Welke handen
Ze tegenwoordig vasthouden
De handen
Die ik ooit zo lief had

Je handen
Die mij vasthielden
Vasthielden
Zo liefdevol
Ooit het vertrouwen gaven
Slechts
Door ze vast te houden

Handen
Waarin ik de tijd vergat
Zo zijdezacht
Dat elk leed werd verzacht

Soms grijp ik de illusie
Grijp ik hoopvol
Naar je handen
Half verdwaasd
Compleet verdwaald

Maar als ik grijp
Grijp ik altijd mis
Vang slechts de lucht
Niet die handen
Handen die ik mis
De handen die ik zie
Uitgestrekt naar mij
In de illusie die ik beleef

Die handen
Ze zijn van jou
Jouw handen
Het is jij in die illusie
Die mij je handen geeft

Het is jij
Jij achter die handen
Jij die ik eigenlijk zo mis…..

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts