Er leefde een wereld achter de wereld waarin we leefden....


Er leefde een wereld
achter de wereld
waarin ik leefde
leefde met jou

Een andere wereld
één zonder jou
een wereld
waarvan ik het bestaan
niet wist

Een wereld
vol gemis
een wereld
zonder kleur
jouw geur
de zoete zomers
de warme winters

Een wereld verliet
waarin je niet slapen wilde
omdat de realiteit
mooier was

Maar er was een wereld
achter die wereld
een wereld wat wachtte
een wereld
wat met mijn wereld ruilde

Een wereld
waarin het ik lijdt
elke nieuwe dag
een kwelling is
zelfs de zon
geen licht kan brengen
in de dieptes aan leegte
het gat
wat je achterliet

Een wereld te groot
voor de zon die het heeft
vanaf de grond
geen zon meer ziet

Een donkere leegte
vol verdriet
omdat jij
mijn wereld verliet…..

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts