Juist daar...

Ik duik graag daar

Daar
In donkerste deel
Van je mooie ogen

Daar
Waar geen bodem zichtbaar is

Daar
Waar een onderstroom
Onzichtbaar leeft

Daar
Juist op die plekken

Daar
Waar het gevaar dreigt
Duik ik graag

Daar
Waar het gevaar
Om te verdrinken
Het meest leeft

Daar
Waar ik zo graag verdrink
Keer op keer

Daar
Juist daar
Duik ik graag

Daar
In de hoop wederom
In het donkerste
Te kunnen verdrinken 

Daar
In de hoop
Dat een onderstroom
Me grijpt
Me meeneemt

Daar
Naar een plek
Ver buiten de realiteit

Daar
In het donkerste

Daar
Waar geen tijd bestaat

Daar
Leef jij
Jij
In elke mooie herinnering
Herinneringen
Die voorbij komen
Terwijl ik langzaam verdrink

Daar
In het donkerste
Van je mooie ogen
Zou ik voor altijd
Willen liggen

Daar
Voor altijd leven

Daar
Omgeven
Door de mooiste
Herinneringen…..

© Teyfik Cosgun



Reacties

Populaire posts