Een verlangen krijgt een gezicht...

Niet langer
Leeft het ik
Een blind verlangen

Een wens
Wat onverwachts
Uitkwam
Sprookjes
Die bestaan

Het verlangen
Krijgt antwoord
Het zag in jou
Het antwoord
Van zijn bestaan

Een verlangen
Wat stilt
In het gezicht
Wat het ziet

Het ziet daar
Onverwachts
Een remedie
Voor zijn bestaan

Een verlangen
Wat berustte
Het hoorde jouw naam

Het zweeg voor goed
Hij kende haar naam
De naam
Van het verlangen
Wat eerder sprak

Het sprak
Maar gaf geen naam

Een gezicht
Zo mooi
Een lach
Zo zacht

Het verlangen verdween
Verdween daar
Daar waar ik haar zag

Een gezicht
Een naam
Het verlangen
Wees haar aan

Het wees haar aan
En zweeg daarna

Ik kende
Geen verlangens meer

Ik herkende haar
Daar
Ik hoorde haar naam
Haar naam
Was het antwoord
Op het bestaan
Van mijn verlangens

Iets wat leefde
Zij die bestond
Zonder dat ik het wist
Een verlangen wat leefde
Ik zag haar daar
Daar
Waar het verlangen
Onverwachts verdween

Ik zag jou staan
Ik had geen vragen meer

Geen verlangens meer
Ze hadden een naam

Beantwoord
In jouw bestaan……..

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts