Ik vond je pas.....

Ik vond je pas
Toen ik gestopt met zoeken was
Dat waarin ik niet meer geloofde
Werd teruggebracht
Door een hemelse lach
Onverwachts

Ik zag
Al de sterren
Verscholen
In het universum
Die schitterden
Voor even
Voor even schitterden ze
Allen tegelijk
Op die zonnige dag
Overdag
In die prachtige donkere ogen
Die ik onverwachts zag


Ik dacht ze ziet me niet
Maar ze zei ineens hallo
Een onverwachte groet
Gepaard
Met het schitteren
Van al die sterren
Sterren
In die donkere ogen
Sterren die ik zag
Midden op de dag


Verrast als ik was
Zei ik hallo terug
Een hallo naar haar
Naar haar
Wat niet meer bestond
Totdat ze daar stond
Voor mijn ogen
Onverwachts
Ik probeerde een lach
Een lach van verbazing
Daar geboren
Terwijl ik verdronk
In de sterrenhemel die ik zag


© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts