Die bruine.....

Die bruine ogen
Het bruine haar
Lange donkere stralen
Die rustig vallen
Zwevend langs haar nek

Het haar wat zweeft
Het volgt haar vol verlangen
Zoals mijn ogen doen
Het verlangen ziet lopen
Roepen wil maar zwijgt

De lange benen ziet lopen
Ze dragen de zon
Die wordt gevolgd
Door die donkere zonnestralen
Die haar zwevend volgen
Slaafs volgen
Zoals ik dat doe

Stralen die zwaaien
Zwaaien
Naar de starende ogen
Die de zon volgen
Haar lopen volgen

Zij
Met die bruine ogen
Die donkere stralen
Die alleen voor mij schijnen
Een schone brunette
Ze is van mij
Het is zij
Het verlangen in mijn zicht
De liefde wat lopen kan
Wat loopt voor mijn ogen
Liefde wat ik roepen kan
Ze heeft een mooie naam
Liefde wat als het omdraait
Mij ook ziet
Wie weet lacht als ze me ziet

Zij
Die ik zelfs
Met gesloten ogen zien kan
Ook al loopt ze daar
Daar voor mijn ogen
Ze leeft slechts op één plek
Ergens achter mijn ogen
Diep in mijn hart

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts