Val nog één keer......

Val nog één keer
Nog één keer dronken
Dronken door de liefde
Vallend richting mij





Als een geliefde
Wat vallend zoekt
Wat verdwaald zweeft
Door de verlaten straten
Zweeft zonder dat ze het weet
Zoals een zijden sjaal
Wat vliegt
Wat doelloos ronddoolt
Al dansend in de lucht
Dansend
Als een verdwaalde geest
Leeft
In het zwijgen
Van de onzichtbare wind





Je zweeft
Daar als schaduw
Ergens in het maanlicht
Al drijvend in die stilte
De rust zoekend
In die stilte
In die zoektocht
Mijn naam stilletjes roept





Val met je open armen
Ergens onverwachts
In de glans van die nacht
Val met je open armen
Om mijn nek
Hou vast aan mijn hals
Daar ongezien
Terwijl je valt
Langzaam verdrinkt
Daar de hoop hoopt te vinden
De verloren hoop
Daar hangend aan mijn nek
Uiteindelijk de hoop vindt
Vindt
Kort voor je vallen
Daar de rust vindt
In de hartslag
Wat slaat in mijn nek





Jezelf vastklampt
Daar mij in stilte omarmt
Mijn kloppende liefde
De kloppende liefde van mijn hart
Wat je ongezien de richting gaf
Toen je verdwaald rondzweefde
Verdwaald ergens in die nacht





Daar voor even de rust vond
De rust die je zocht
Al hangend
Rustend
Rond mijn nek
Waarin je het kloppen van mijn hart
Door je armen voelt stromen





In die doodse stilte
Uiteindelijk opgeeft 
Moegestreden
Jezelf langzaam loslaat
Al loslatend
In doodse stilte valt
Valt
Maar de grond niet raken zal




Niet
Zolang ik leef
Zolang
Ik haar dragen kan





De vallende liefde
Tijdens het vallen
Voor het de grond raakt
Altijd
Vangen zal……


© Teyfik Cosgun




Reacties

Populaire posts