Anders blijf alleen vanavond nog....

Anders blijf alleen vanavond nog
Blijf alleen deze ene avond nog
Laat de kou die buiten huilt
Het slappe excuus zijn
De enige reden zijn
Om alleen deze avond nog
Hier bij mij te blijven

Zing ons lied nog één keer
Vanuit het diepste van je hart
In onze laatste avond samen
Vanuit het hart
Het hart wat me ooit lief had


Geef die liefde
Alleen vanavond nog je lach
Door nog een keer te zingen
Door te zingen in de nacht
Heb me nog voor een keer lief
Lief zoals je me ooit lief had


Blijf alleen vanavond nog
Als je dan toch wilt gaan
Ga alstublieft morgen pas
Laat de zingende kou
Het slappe excuus zijn
Het excuus zijn vanavond
Zodat je nog een keer
Met alleen mij
Mij alleen die nacht beleeft
Die laatste nacht
In mijn armen leeft
Voordat je me vergeet…….

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts