Veilig in mijn eigen grot.....


Haal me niet uit mijn eigen grot
als je niet daar zult zijn
om mijn handen vast te houden

Laat me niet wennen aan iets
wat je niet trouw zult blijven
Laat me dan liever alleen

Laat me
op die plek
die ik gewend ben geraakt
De plek
die ik ken

Waar ik weet
wat ik heb
Bovenal weet
wat ik niet heb

Laat me niet voelen
waar ik niet zonder meer kan
Iets wat je geeft
maar ontneemt
als je er niet meer bent

Laat me liever
Laat me dan liever alleen

Veilig in mijn eigen grot
Er is niemand
die ik daar zien kan

Verstoor die wereld niet
Je weet niet
waarover je spreekt

Kent die grotten niet
Weet niet
waarover ik spreek

Ik ken die woorden
Ken die beloftes
Ze leiden uiteindelijk 
naar diezelfde grot

Ook jij
zult dat ooit zien
Zult het wellicht
zelf ooit meemaken

Als het leven
je vertrouwen neemt
Het niet meer teruggeeft

De veiligheid
van je eigen grot
Het niet meer
kunnen loslaten
Geen vertrouwen meer

Je zult mijn woorden
dan pas begrijpen……

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts