Telkens weer.....


Jij bent het gezicht van de passie
die liefde mij ooit beloofde

Jij bent het constante verlangen
Iets wat in mijn armen leeft
Maar wat ik keer op keer
wil veroveren

Een constante drang
om mezelf te bewijzen
Om te tonen
dat ik waardig ben

Ik wil iedere dag weer
die eerste dag beleven
Over en over
telkens weer

De dag herleven
waarop ik ooit
ten strijde trok

Gewapend
met alleen de liefde
die veldslag won

Haar hart daar won
door mezelf te overtreffen

Als de winnaar
uit een strijd kwam
tegen alle verwachtingen in

Maar wie weet
won ik die strijd eigenlijk niet

Was ik niet de held
die ik dacht te zijn

Liet jij me daar eigenlijk
gewoon winnen

Liet jij je veroveren
slechts omdat jij het wou

Dat is wel iets voor jou

Iets wat je wel vaker doet
Als de wijzere van ons twee

Ook al is het zo
het zal me niet stoppen

Ik zal gewapend
met de liefde alleen
ten strijde trekken
Iedere avond weer

Ook al laat ze me winnen
telkens weer…….

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts