Je valt als een waas over mijn ogen......


Je valt als een waas over mijn ogen
als ik de wereld verlaat

Ergens gevangen
tussen een droom en zijn schaduw
leef ik voor even in de zon
al liggend onder de maan


Het is jij
die daar danst in het zonlicht
Het is ik die gevangen is
in het moment

Een moment zo echt
dat ik je ruiken kan
Ik mijn vingers voel struinen
door die mooie haren
die je hemelse gezicht sieren

Zo echt
dat ik die zijdezachte huid
proeven kan
Liggend onder die maan
maar starend naar jou

Het is de enige plek
waar we elkaar nog treffen

Ergens daar
waar de nacht
het licht begroet
voordat hij afscheid neemt

Ergens op die grens
leven we voor eeuwig samen
Daar waar we elkaar nog treffen
iedere keer weer

Daar ergens
tussen de schaduw en zijn droom
Liggend onder die maan
met jou als de zon

Daar beleef ik jou nog altijd
Herleef ik het ons
wat de tijd zelf
vergeten is…..

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts