Een zomer geboren.....


Jij bent de kleuren die ik zie
in een wereld zonder kleur

Een zomer
in mijn wereld
die daarvoor
slechts de winter kende

Een wereld
die berusting had
in zijn eigen kou
Niet missen kon
wat het niet kende

Het was jou stralen
wat daar
mijn wereld veranderde
 Maar me ook angstig maakte

Bang voor het vuur
wat daar geboren werd
in een bevroren hart

Ik rook de zomer daar
rook je geuren
rijk in al hun emoties

Die zoete geuren
Die gevoelens
Ze waren me onbekend
Herkende ze niet
in mijn wereld

Het is ik die ontdooide
Die in jouw stralen daar
het gezicht vond

Het gezicht vond
van zijn eigen geluk

Het vond
te midden
van zijn eigen winter

Het was jij
die de winter verdreef
die ik beleefde

Jij die mij
mijn zomer bracht
De kleuren bracht
Het vuur ontstak

Liefde zelf
haar eigen naam gaf
In een wereld
wat geen liefde kende ………

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts