Als je dan toch moet gaan.....

Als je dan toch moet gaan
Ga in stijl
Draai niet om
Kijk vooral niet
Ook al is het voor even
Over die mooie schouders

Die zachte schouders
Waar ik mijn hoofd
Geregeld rusten liet
Als ik vermoeid
Het aardse verliet
Een zoveelste nacht
Gepaard met haar
Nieuwe dromen begon

Ga zoals tijd dat doet
Het tikt niet terug
Het loopt door

Zonder om te kijken
Het loopt door
Naar een nieuwe morgen

Het kijkt niet om
Ook niet naar ons
Naar een ons
Iets
Wat in gisteren
Nog bestond

Haar stille lopen
Elegant als ze is
Stap voor stap
In stijl
Daar
Recht voor mijn ogen

Met tijd
Aan haar zijde
Ze liepen gepaard
Arm in arm
Maar geen van beiden
Keek noch om
Naar een gisteren
Naar ik
Die daar stond

Alleen haar jurk
Zwaaide
Het zwaaide
Voor even

Het zweefde
Het geluk achterna
Het zwaaide
Maar volgde haar
Zoals mijn ogen
Dat deden
Een morgen achterna
Iets
Wat voor mij
Niet meer bestond……

© Teyfik Cosgun


Reacties

Populaire posts